Il faut du temps, men inte 2 long

image119



Nu är det på allvar. Med bara två veckor kvar till den stora veckan och en vecka kvar innan de första repetitionerna drar igång är förberedelserna igång för fullt. Som synes är scenbygget en bra bit på väg.

Ikväll gick det tredje avsnittet av Inför Eurovision av stapeln och därmed är alla bidrag i semifinalen avverkade. Personligen tycker jag panelen röstat fram en bra top tio-lista på de länder de önskar och tror kommer gå vidare till finalen. Bland dessa låtar inräknades även mitt, hittills, favoritbidrag;


Bönen
Som en hetta på mina läppar.
Bönen
Ditt namn istället för ord.
Himmelen vet, precis som jag gör
Hur många gånger jag har upprepat det
Himmelen vet, precis som jag gör
Att ditt namn är min enda bön.
image124


Kommentarer
Postat av: Peter

Du har bra smak GJ, Serbien är ju som bekant min favvo också :)
synd att hon inte är så snygg...

2007-04-28 @ 15:11:18
Postat av: Alexander

Serbien är smörig och förutsägbar. :)
Snark.

2007-04-29 @ 17:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0