03.15

Nu har jag bänkat mig för 6h på jobbet. Jag gruvar mig för att trycka av blockeringsknappen om två minuter.. hoppas kvällen går fort. Jag försöker muntra upp mig själv med att det iallafall är ett lite kortare arbetspass än vanligt, men bitterkänslan har överhanden rätt stort just nu. Särskilt när vännerna ska tillbringa kvällen på avskedsfest för Ida som flyttar till London för ett år.. så jag har iallafall anledning till att hata detta pass. Jag får väl titta in på Mood nåt till veckan för att säga hej då.. det blir ju samma sak (not!).

Jag får iallafall sällskap på detta bittermörka arbetspass av Agneta som tydligen också blivit uppringd av vårt älskade TT och blivit ombedd att jobba till 03.15. Jag har lovat att väcka henne om hon somnar.. hoppas vi somnar bägge två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0