Get back, get off of my back

Jag satt hemma förut och kollade igenom allt vad som kallades Britneys new single!!! på youtube. Hittade några för nån månad sedan och nu fanns några fler. Vissa känns fånigt falska med synt-plingplong-ljud som jag själv kunnat göra bättre. Men några är ritktiga produktioner och särskilt två stycken återkommer ofta varav den ena finns på flera klipp där enbart första halvminuten är släppt, som känns autentisk och skulle kunna vara den rätta. Get back heter den och den börjar mycket bra måste jag säga. Jag hoppas på den.

Intresseklubben kanske antecknar. Själv väntar jag faktiskt med intresse på vad som komma skall från The princess of pop.

Inget nytt på arbetsfronten från enirobefolkningen i Sundsvall.. Tomas har blivit utsläppt från grottan medan jag och damerna kämpar vidare med att koppla halva Sveriges befolkning till taxi.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja eller hur? Jag hoppas på henne =P

2007-08-26 @ 10:08:38
URL: http://caaarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0