Ghadrbanastaneh

Jag har haft väldigt svårt att sova de senaste 4-5 nätterna.. vet inte riktigt vad det beror på, jag ligger väl och tänker för mycket på allt mellan himmel och jord antar jag. Inatt var det nästan fullmåne också så det är väl inatt den tar sin fulla form. Tur att det är fredag den 31:a och inte 13:e.. tror dock inte det kommer påverka mitt insomnande.. förhoppningsvis hittar jag på något roligt nog ikväll för att somnar gott.

Idag jobbar jag bara ett 5h-pass, vilket bara ger mig två 10min-raster... så nu måste jag trycka av blockeringsknappen igen. Fick just en man som sökte en person med efternamnet (som han stavade) Ghadrbanastaneh. (Han/hon fanns inte.) Sitter och funderar lite förstrött på vad jag ska hitta på när jag har slutat, först måste jag nog äta iallafall. Är det någon som har förslag är det välkommet.

Vad som verkar vara dagens nyhet:
http://www.svd.se/dynamiskt/utrikes/did_16919012.asp

Amerikaner amerikaner...

Kommentarer
Postat av: Takeo

Full var månen i tisdags, den är i avtagande, så du kan inte skylla på den att du inte sover. Låt bli att tänka, så kommer du både att sova OCH trivas på jobbet. ;) //S

2007-08-31 @ 12:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0