Leppit

Jag är inte en sådan som brukar falla för nya communitys och annan reklam i massutskick via msn, och det gjorde jag inte den här gången heller. Nu var det så att Nathalie skrev en post-itlapp till mig igår på jobbet där det stod; Gå med i facebook! Jag tvekade lite först pga. min defensiva inställning till att bli medlem i massa saker på internet (som jag sedan inte kommer använda) men så tänkte jag att; Det kan ju vara kul att sitta och pilla med på jobbet. Sagt och gjort så aktiverade jag mig igårkväll och vips så var jag fast!

Det är verkligen inget 'vanligt' community.. mycket trevligare än de jag hittills stött på och med ett, vad som verkar vara oändligt, antal funktioner och applications är det riktigt roligt att sitta och peta och trycka, pilla och fixa.
Imorse hittade jag tex. en fluffpet-funktion, ett litet husdjur som bor på ens profil, där besökare kan mata och klappa den. Förmiddagen har således spenderats att mellan samtalen race'a (?) med min Hans mot Nathalies Kurt och Lottas Oscar.

Min Hans är för övrigt en Leppita Rabbit who can't pronounce "rabbit" correctly.

Hans.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, vilken söt! Vad innebär facebook egentligen, lägger man upp bilder bara?

2007-08-12 @ 13:20:02
URL: http://frohl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0