xl5, ca & jowi10

Nu kom också Carin som ska jobba till 03. Då kan jag nog lätta upp mitt sinne med att lyssna på damernas diskussioner vid bordet intill.. är det som det brukar kommer jag nog skratta en del ikväll trots allt. Tomas sitter här bredvid också och försöker lösa svåra barnkorsord.. funderar på att ge mig på ett jag också snart. Lotta satt på den här platsen innan mig och har tydligen avverkat en halvårs-prenumenation på diverse skvaller-, mode- och korsordstidningar att döma av högen intill mig. Förhoppningsvis tar de ett tag att gå igenom. Överst ligger en Hänt Extra Bild med Posh på omslaget och rubriken "Beckhams kärlekskris VIKTORIA RISKERAR SITT LIV". Den perfekta lättsmälta nonsens-tidskriften för en kväll på Eniro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0