Sanndrömmare?

Kanske ska jag börja diktera mina drömmar för att se om de vid någon tidpunkt kommer att slå in och jag kan kalla mig synsk.. eller vad en som drömmer sanndrömmar nu kallas.

I natt drömde jag att Lotta blivit uppsagd från sitt nya jobb. Anledningen var något i stil med att de hade anställt så många att de inte behövde alla och trots att hon inte var senast anställd hade hon nu bara fyra veckor kvar på jobbet eftersom "hon inte hade någon personlig relation till de ansvariga". Typ. Ish.
Well.. kanske man ska slå upp sin mors snygga drömtydarbok från åttiotalet.


Någon har ritat ett hjärta på en post-it-lapp som ligger på bordet.
Försöker du se såna här kärlekstecken i vardagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0