Vote Chryspa

Jag vet inte hur många av er som läser min blogg nu mer som är intresserade av detta men ett litet inlägg skadar inte. För ett år sedan, när det spekulerades vilka artister som skulle/borde ställa upp för Grekland i ESC 07, tyckte och tänkte jag att Chryspa var en mycket bra kandidat. Tveksamt.. hon skulle inte riktigt passa, Hon skulle inte vara intresserad av att ställa upp i tävlingen, hette det då.

Idag presenterades de tre kandidaterna som tävlar om bidragsplatsen från Grekland: esctoday.com
1-0 till Johan. Kalomoira var också lite roligt och kanske lite mer väntat.

Mitt resultat utan att ha hört låtarna:
1.
Chryspa (Låten i länken är lätt en av årets bästa grekiska låtar.)
2. Martakis
3. Kalomoira

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Men detta är väl inte låtarna de tävlar med? De här är väl gamla. Jag hoppas på Kelly Kelekidou.

2007-12-18 @ 12:22:08
URL: http://fredrikbojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0