Fyrklöverdag

Nu har större delen av min fyrklöversförgyllda dag gått och jag sitter åter igen i gruvan utan fönster. Längst ner i ett hörn placerade jag mig. Yes! tänkte jag när platsen var ledig och ingen sitter närmare än vid nästa "bords-ö".
Jag har idag gått och tänkt på hur fyklövern kan ha påverkat dagens händelser och har tänkt lite extra på vad som varit bra och vad som varit dåligt idag. Här är vad jag kommit fram till:

Positiva saker
- Jättesoligt och varmt väder, trots att meteorologerna spådde moln och senare skurar.
- Morgonpasset gick väldigt fort!
- Lars-Åke Vilhelmsson ringde mig på jobbet!
- Jag fick trevligt sällskap under det långa hålet i passet av Christoffer.
- ...som jag också får bussällskap av till Sthlm nästa vecka.

Negativa saker
- Jag blev tvungen att gå hem från jobbet för bussarna gick såna usla tider.
- Jag blev tvungen att gå till jobbet igen på eftermiddagen för bussarna gick såna usla tider.
Sen hade jag också hoppats på att de skulle lägga ut ledigheter så jag slapp åka tillbaka överhuvudtaget.

Det var väl vad jag kan komma på just nu, men det räcker gott och väl. Mycket bättre än vad en jobbardag brukar vara i vanliga fall, så jag tar det som att den gav mig lite extra välgång idag, min lilla fyrklöver.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad tusan ville Babsan?! :)

2007-07-24 @ 00:01:26
Postat av: Johan

Han sökte numret till, jag citerar "Glocalnet heter det visst" :P

2007-07-24 @ 00:05:09
Postat av: Frida

Hej! Bra att din dag blev hyffsad iaf! =) Vet du vad Carro som gick i vår klass har för blogg adress?

2007-07-24 @ 08:50:57
URL: http://frohl.blogg.se
Postat av: F

Danke, thank you, gracias!
Ah, me feel so international!

2007-07-24 @ 09:08:13
URL: http://frohl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0