l'Israel douze points

Varje morgon när jag nu går till jobbet håller jag blicken fäst vid vägkantens gröna kanter för att kanske upptäcka eventuella fyrklövrar. Dock har jag inte sett någon fler, inte så konstigt kanske när det tog mig 19 år att hitta den första. Jag brukar tänka att jag bara kollar 'puttifallatt' det finns nån där, inte för att jag vill ha fler... jag är ju fortfarande tacksam för den första jag hittade. Jag har inte drabbats av klöverstorhetsvansinne.

Nu måste jag trycka av blockeringsknappen
Idag är min sista arbetsdag innan min 5dagarssemester. Imorgon bär det av mot hufvudstaden.. dock har jag inte bokat buss ännu som jag kanske borde göra men jag kan inte bestämma mig för vilken tid jag ska åka. Det vore ju skönt att få sova ut lite första lediga dagen, tänker jag.

Nu säger Anki bakom mig "Du försvinner!" (i natten)
Jag och Daniel satt igår och listade önskeartister till schlagerkvällen på torsdag och jag kom på att min önskeartist (utöver Dana, Evridiki osv.) nog är Yardena Arazi. Hon är nog en av de mest otroliga att komma.. lite därför hon hamnar så högt på önskelistan. Det är ju trots allt få som platsar så bra som henne.
---> Yardena Arazi - Musica Nisherret


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!
Va roligt att vi hann ses en stund innan du for! Jag hoppas du får så jättekul i sthlm! =)

2007-07-31 @ 16:11:49
URL: http://frohl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0