Inlägg #50


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"...see young Mitra there, yond´ the forest, Mitra-lassiee, Mitra-lass"... Ja fråga mig inte. Ur Eurovision official Programme 2007
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En bokhylla (Då jävlar sträcker jag mig)
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Serien om Jennifer Fletcher.. "Mord och inga visor" eller nåt sånt.. igårkväll
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
17.40 (17.35)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Två undulater som håller nån slags uppvaktningsserenad
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För ca 2½h sedan, gick från bussen
7. Vad har du på dig?
Underkläder, blå jeans och vitt linne
8. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Jag drömmer oftast något suspekt.. men det är glömt vid den här tiden
9. När skrattade du senast?
1h sedan kanske, när jag lagade mat (Det var inte matlagningen som var så festlig, det var ngt skämt min mamma drog)
10. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tomt, tomt, tomt, affish från Eurovision i aten 2006
11. Har du sett något konstigt på sistone?
Hm.. jag såg en skabbig skata på väg hem från jobbet (Djuret alltså, inte en kvinna)
12. Vilken var den senaste filmen du såg?
Garden State, i förrgår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0