Dan' före Dopparedan'

2007

image31

Ja nu är det mindre än 24 timmar kvar till 2007 års svenska stolthet ska utses. Som alla säkert läst och/eller hört minst en miljard ggr så är The Ark favorittippade (såklart). Själv har jag läst flera omröstningar på både svenska och internationella siter, och över lag kan jag dra slutsatsen att på de svenska siterna ser The Ark ut att bli årets vinnare, samtidigt som Måns kan bli farlig. På de utländska siterna går trenden så att Måns ses som 2007 års vinnare, med Sonja som startfältets smygande favorit. Kanske säger det något om favoriseringen av The Ark i Sverige, just för att de är... The Ark.

Personligen håller jag tummarna hårt för att inte The Ark ska vinna. Det är så mycket roligare med en artist som verkligen bryr sig om tävlingen i Eurovision. Heja Måns! Heja Sonja!

Vem är din personliga favorit inför morgondagen? Tyck till och se vartåt det barkar. Här en liten snabbgenomgång om minnet sviker: Final 2007

SCROLLA NEDÅT OCH RÖSTA!

image33

Kommentarer
Postat av: Antonia

Ja, det skulle vara roligt om någon som inte är så inställd på "jag vet att jag vinner" stilen som ola salo har i media...

Måns är jättebra!

2007-03-10 @ 13:23:18
URL: http://ainotna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0