Tomorrow i go

Äntligen har känslan infunnit sig! Äntligen.

Imorgon bär det av. 10.11 går tåget. 16.45 går båten.
Väskan är halvt färdigpackad och iPoden är laddad.

Jag ska försöka att hålla mig åtminstone lite up-to-date här i bloggen från den finschka hovudstaden. Om inte annat gör jag det strax efter kl:10.00 torsdag den 10:e i P4 Västernorrland.

Jag har hittills inte någon utvald favorit som jag kommer heja helhjärtat på i veckan, men till mina favoriter i dagsläget hör iallafall Serbien, Cypern, Island, FYR Makedonien, Ryssland, Norge, Turkiet och Malta kan vi dra till med.. helt utan inbördes ordning och utan att jag för den skull vill att någon av dem ska vinna. Än är det mycket som kan hända.

Helt utan förklaring får detta mig att tänka på Süper Star.

Nu ska jag återgå till packningen och resten av förberedelserna. Jag vill önska alla en trevlig och glad vecka, det är iallafall vad jag ska ha!

På återhörande från Europas, för veckan, huvudstad.
Hyvää Iltaa!
image87

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu sitter jag och lyssnar på dig på radio. Vad duktig du är!

2007-05-10 @ 11:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0