Subba till stada

Idag har jag inget att göra så jag funderar på att åka in till stan och se om jag kan hitta nåt onödigt att köpa bara för att jag har möjligheten till egen bil. Det är ju dock åter igen så trist att vandra själv på stan.. man bruka som bli klar så fort då. De flesta möjliga sällskapsdamerna och herrarna har flytt staden också, så det finns inte många möjliga att eventuellt stöta på. Det är Göteborg och Stockholm, det är London, Las Vegas, Uppsala och allt där emellan, men Sundsvall verkar vara fel stad att vara i för tillfället.

Lika roligt som det här inlägget har min morgon varit, så nu ska jag ta mig lite i kragen och bege mig. Auf Wiederschreiben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0