Wino II

Live from the MTV EMA in munich

Well... där fick man det bekräftat. Ställa henne på scenen och låta henne sjunga också. Vilken kanonidé! Var det bara jag eller var det någon överhuvudtaget som hörde en konsonant i hennes sång? ...och wino, jag tror inte det satt någon uppe i taket där du tittade... däremot tror jag ingen missade att det kliade i din näsa. Nu kan alla i alla fall sluta klandra Britneys vma-framträdande, för dessa höftrörelser skulle få min reumatiserade mormor att se ut som Nicole Sherzinger i jämförelse.

Det är tur för henne att hon kan sina låtar så väl och är en så pass bra sångerska att hon iallafall kan sjunga rätt melodi i vilket tillstånd som helst.

Kommentarer
Postat av: Carro

Buhuu jag missade hela showen. Har ju ingen TV =P

2007-11-02 @ 12:55:16
URL: http://caaarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0