WZN XXX

Det stod att läsa i tidningen härom dagen att det finns ingen kontroll för hur/var de kommunanställda surfar på sina datorer. Något de istället borde oroa sig över är hur deras anställda kör bil. Varannan gång man i Sundsvall ser en dåre i farten ska ni se att det står Sundsvalls Kommun på bilens stjärt. Smiter före på parkeringar och i korsningar, kör för fort, nosar framförvarande bilar som redan kör för fort i baken. Blinkar inte, tränger sig före i rondeller för de har ju bråttom! Kanske lider de av samma storhetsvansinne som vissa eniroanställda (diveby.blogg.se).

När jag blir lite rikare ska jag köpa mig en bil som jag kan krocka sönder. Den ska jag köra lagligt utan att ta hänsyn till de som inte gör det. Tränger de sig in i rondeller ska de se att det allt kommer smälla fint i deras lite bättre bilar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0