0123

Det händer inte ofta men idag minns jag faktiskt vilken tid jag gick till sängs igårkväll. Jag tittar alltid på min klocka när jag lagt mig och räknar lite slött på hur många timmar jag ska få sova, men både antalet timmar och klockslaget brukar bara passera det yttersta närminnet för att sedan försvinna helt under sömnen. Idag kommer jag dock ihåg tiden alltså; 0123, troligen för att Valdemarsvik ploppade upp i hjärnan som den eniroanställde jag är.

Idag har jag en väldigt konstig arbetsdag:
08.15-10.30 arbetstid
10.30-11.15 coachmöte
11.15-16.00 ledig
16.00-19.00 arbetstid

Jag tvivlar på att man kan ha mycket konstigare arbetspass än på det här stället.

Kommentarer
Postat av: frida

Haha, valdemarsvik. Det visste jag inte att det var. Usch, jag har glömt så många riktnummer, känns jättetrist! Vill ju ha något man kan stajla med ;)

2007-10-03 @ 17:00:36
URL: http://frohl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0