Amanda Jenssen, darlin!

Jag har inte följt idol den här säsongen. Det har jag inte gjort de senaste åren, men jag tittade på några snuttar av auditionen i år och sedan dess har min favorit varit Amanda Jenssen. Idag såg jag faktiskt (nästan) hela idol och jag måste bara säga att hon är nog den coolaste som hittills varit med i idol. Hon är ju så jääkla bra! Hon har grym stil, grym attityd och grym röst... och sist men absolut inte minst av allt... är hon ju så fruktansvärt likt att det är skrämmande (och det här har jag funderat på sedan auditionen, men idag var det klockrent med kjolen och skjortan) PATSY STONE, darlin!

Det är ju så ofattbart likt! Allt som saknas är bullen i håret och cigaretten i handen. Fabulous, darlin, fabulous!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh. Jag saknar verkligen helt hysteriskt.

2007-10-06 @ 09:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0