Fejsbock

Som jag skrivit tidigare är jag fast i facebook-träsket, det är ett väldigt bra tidsfördrivskomplement till bloggläsning och nyhetsläsning på jobbet. Här kommer ett inlägg som bara vi fejjanoholics förstår oss på, särskilt vi som är leds på alla jäkla monsterapplications.
Jag har som några av mina vänner gått med i gruppen fuck off... I don't want to be a pirate/vampire/werewolf/zombie. Trots det fick jag imorse en Vampire-, en Warewolf- och en Zombie invitation.. plus två Hot Potatoes invitations, en Rock Paper & Scissors invitation och tre Super Wall invitations.

Jag vet inte vart jag vill komma med det här mer än att barnsligt, ála i-landsproblem av högsta graden, beklaga mig över alla dessa störande inbjudningar till monsterklubbar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, stackars Johan :P

2007-10-05 @ 10:12:07
URL: http://blackcherry.blogg.se
Postat av: edina

2010-04-21 @ 15:00:01
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

2010-06-16 @ 20:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0