Honda Puyo

Det finns mycket som får en att undra. Den här "bilen" t.ex:


Hur motiverar man värdet i att skapa denna klump istället för att låta pengarna gå till något annat mycket mer värdefullt. Måhända är det en hybridbil av något slag eller så kanske den drivs på vattenånga, men alla slantar som lagts ut på designen har ju helt förgäves kastats i Marianergraven av de japanska biltillverkarna. Det kan ju inte finnas (och jag hoppas verkligen inte) någon enda människa som skulle vilja köra runt i detta.

Tack Honda för denna fantastiska bilvarelse, i vilken man får en komplett vy över omgivningarna. Precis vad jag alltid önskat mig.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

lite cool var den allt ;)

2007-10-31 @ 11:59:34
Postat av: Daniel

Jag tycker den är söt! :)

2007-10-31 @ 12:30:52
Postat av: Lotta

jag tycker också att den är söt! Men du har rätt i att man inte skulle vilja åka omkring i den.

2007-10-31 @ 15:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0