Blogg- och kroppmaintenance

Om en timme stänger bloggen ner för systemuppehåll över natten.. jag ska nog klara mig sista timmen, antar ju att det går att läsa bloggar ändå. Imorgon ska jag sova ut.. det ska bli så skönt. Det har jag ju iof kunnat göra varje dag nästan nu när jag varit sjuk, men det är ju som inte samma sak när man måste ligga på rygg med huvudet på en hög hög kuddar och försöka sova. Apropå planer för sovtider på morgonen så gick min plan för den här morgonen inte särskilt bra. För det första kunde jag inte somna igårkväll.. jag lade mig som sagt 00 (ungefär) och sista gången jag tittade på klockan stod den på 01.22, nästan 1½h för sent. Sedan tog jag mig inte ur sängen imorse förrän 10.40.. mer än 2½h för sent! Så mycket för den viljestyrkan.. förseningar inräknade så går ekvationen  ändå inte ihop.

Jag har fått väldigt ont i mitt vänstra bröst.. eller måste jag säga i bröstet på vänster sida, eftersom jag är kille? hursomhelst.. det är liksom långt in.. nästan närmare ryggen och långt ner.. väldigt obehagligt. Jag hoppas det är sviter efter min förkylning och mitt hostande och inte ytterligare en Pneumothorax som tänkte göra ett besök.

Nu är det inte många timmar kvar.. hoppas de kvarvarande går fort, jag börjar bli trött. Synd att jag inte tog med mig McLachlan-skiva att lyssna på på hemvägen. Det hade varit perfekt.

Kommentarer
Postat av: P

Har du haft pneumothorax? intressant!

2007-09-23 @ 13:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0