Etthundra procent

Morgon igen. Eller.. det har det ju redan varit ett tag, men jag har inte suttit vid någon dator förrän nu. Den här veckan är min 100%-vecka och den började redan igår. Trots mina stora farhågor, eller kanske tack vare dem så gick måndagen faktiskt bra. Nästan väldigt bra.

Det ligger alltså så till (som jag redovisat här tidigare) att jag under hela sommaren arbetat 80% då jag gått på sommarvikariat. Efter att vikariatet gått ut (vilket var i fredags) fortsätter anställningen i form av timanställning. De vänner jag brukar sitta med på jobbet som är i samma situation har alla fått förfrågningar av sin coach hur många procent de vill fortsätta på under hösten, likaså har andra som blir timmisar fått samma fråga fick jag höra imorse.
Själv har jag inte hört ett ord från min coach sedan i.. slutet av juli kanske.
Tydligen är det schemalogik att när inget besked inkommit får man automatiskt 100%, vilket jag fått schemalagt trots att jag gått fem månader på 80. Man kan ju tycka att jag själv bör kontakta henne.. och det har jag försökt vid två tillfällen men bägge gångerna har hon varit ledig.

H u r s o m h e l s t  fick min pengagiriga hjärna lite spratt när gårdagen gick så bra och tänkte att jag kanske kan jobba så mycket för att få inte lite mer pengar. Får se hur det blir med det dock.. tror det är ett undantag att det gick så bra igår.

Kommentarer
Postat av: frida

Hej! Va bra att det går bra! Va duktig du är! Stå ut! Du kommer nog märka skillnad på lönen! Snart smäller det med konserter, åh jag längtar!!
Kram!

2007-09-05 @ 19:42:58
URL: http://frohl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0