Mala, mala

En timme kvar! Idag har tiden gått långsamt på jobbet. Kanske är för att jag kollat på klockan och räknat ner mest hela tiden.. kanske jag ska göra som Frida och jag brukade göra och sätta en papperslapp för alla klockor på skärmen.

Om ca. två timmar slutar jag nu iallafall äntligen.. då börjar Nathalie igen som haft delat pass... stackarn. Efter jobbet ska jag försöka passa den konstiga nackstabussen in till stan som verkar gå de konstigaste tider jag varit med om. Ska möta upp en vän och äta på Dragon House.. det har varit min morot jag sett fram emot hela dagen här, blir väldigt trevligt.

Ni märker kanske min brist på roliga saker att skriva om.. därför skriver jag mest lösryckta spontana tankar om vad som kommer hända den närmaste tiden i mitt liv för att hålla ruljansen igång.. jag har inte tänkt förvandla min blogg till en meningslös dagbok över vad jag har gjort och ska göra varje dag. Lugn bara lugn.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi, ja det är ett bra trick det där med lappar för klockorna! ;)

2007-09-25 @ 14:39:57
URL: http://frohl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0