Mina bokmärken

På min dator hemma har jag några blogglänkar till mina vänner sparade som bokmärken i snabblisten under sökfönstret i firefox. Den klickar jag igenom i stort sett varje gång jag sätter mig vid datorn för att se om någon skrivit något nytt spännande jag kan lära mig om deras liv. För tillfället verkar blogglivet dock vara utsatt för svår torka för av sex länkar skulle jag kunna ta bort fyra.. och det beror inte på mitt frekventa klickande utan de få uppdateringarna.

Jag klagar inte, absolut inte! Det är bara spännande att se hur bloggandet (iallafall i min bekantskapskrets) verkar gå i någorlunda jämna vågor. Keep up the work guys, ni skriver alla väldigt intressanta saker som förgyller mina dagar (inte minst på arbetstid). Du som finns bakom mitt sista bokmärke, som verkar ha vänt blad utan att fortsätta skriva vidare, ta åt dig lite extra och som du säkert märkt och som du redan nämnt; vänner har du många.

För att avsluta detta som Posh; You are all major!

Kommentarer
Postat av: Oskar

får jag ta åt mig?

2007-09-26 @ 14:23:28
URL: http://somethingfunnysgoingon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0