Olyckas olycka

Jävla fans piss och skit!! Min klocka gick sönder ikväll... min kära klocka som alltid sitter på min vänstra handled. Vad ska jag nu ha där som substitut? Jag har i och för sig en annan blå klocka, men det här var min vita som jag favoriserat ända sedan jag köpte den i Paris för två år sedan. (Jag tänker låtsas att det var på Champs Elysées och inte på en marknad.) Det är den lilla låsmanicken i armbandet som spratt lös helt plötsligt så nu ligger den på bordet här bredvid i 7delar och hoppas att jag ska kunna laga den. Tro mig jag har försökt men låset är verkligen i sina beståndsdelar.. de kan inte gå längre bak i produktionen än möjligtvis en smält metallklump eller en hop atomer. När jag kommit över sorgen ska jag ta med den till urmakaren på storgatan och vädja till honom att göra allt i sin makt för att rädda klockan.. amputera låset och sätt dit en protes om så krävs! Kosta vad det kosta vill.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, stackars dig! Hoppas den går att laga!!

2007-09-06 @ 16:16:10
URL: http://frohl.blogg.se
Postat av: johanna strindlund

I feel for you. Är i samma sits. Känns så tomt på min vänstra handled utan mitt silverarmband som jag burit i flera år. Förmodligen ligger det nånstans på IKEA :(

2007-09-09 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0