On the bättringsväg

Idag har jag känt mig mycket bättre i min förkylning. Bara täppa och nedrans hosta kvar, men i övrigt frisk.. huvudet är klart och fri från bomull igen. Väldigt skönt måste jag säga.

Nu tänkte jag faktiskt ta mitt nyvunna friska förnuft till fånga och lägga mig (Ja det har nog inte hänt på månader att jag lagt mig såhär tidigt.) För jag tänkte som så att lägger jag mig nu dvs. 00, så kan jag ställa klockan på 08 och faktiskt hoppas på att vara pigg och kunna kliva upp då. Jag tycker om att ha mycket av dagen framför mig (även om det inte händer ofta att jag kliver upp tidigt när jag inte måste)... så kan jag carpe diem innan jag sedan ska jobba på kvällen. Ser inte fram emot det passet, 19.45-03.30.. jag hoppas innerligt att det är bra bemannat.. det värsta som finns är att sitta med kö kl.03 på natten. Jag hoppas Nattis tagit sitt förnuft till fånga och bestämt sig för att ta på sig några extratimmar imorgon och hålla mig sällskap iallafall en del av tiden. =)

Nu har jag skrivit tillräckligt mycket skit för intresseklubben att anteckna i sina små svarta böcker om mitt liv för ikväll. Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0