700 Evvro

Idag ska jag på banken och sätta in pengar till ett serbiskt företag på ett spanskt konto. Jag vet att Trygg Hansa har en utbildning av sin personal på nio veckor, och jag hoppas att Swedbank har en lika lång utbildning av sina anställda, för kontouppgifterna jag fått från Serbien är inte de lättaste att tyda. Inte för en amatör som jag i alla fall. Företaget reserverar sig i slutet med att skriva "I think this is enough information inside the EU", så tydligen är ingen riktigt säker på hur det här fungerar.

Utom kanske kvinnan på banken. Får jag hoppas.
Jag börjar förstå hur pensionärerna känner sig när de ska gå till banken och ta ut pengar.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jaha, men om're ä en man då? Du få sluta diskremmenera föffan. Man skäms jö.

2008-04-04 @ 09:14:26
URL: http://diveby.blogg.se
Postat av: Johan

Asså ha du Swedbank elle? Fö asså om'ru ha're ha'ru nånsin sett en man där på banken elle?? Fö de ha inte ja.........

2008-04-04 @ 09:21:50
Postat av: Nathalie

Så en göbbe ä inte en man då?

2008-04-04 @ 14:07:35
URL: http://diveby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0