Mina badbyxor

Jag har köpt ett par badbyxor. Närmare bestämt beställt ett par badbyxor från ett företag i St Louis i USA. Jag hittar aldrig några bra badbyxor, därför drog jag tidigare i vår igång ett projekt som gick ut på att kolla igenom alla hemsidor jag kunde hitta tills jag hittat ett par badbyxor jag tyckte om och ännu viktigare; som fanns i en bra storlek. Jag hittade till sist ett par jag gillade och som verkade finnas i rätt storlek, jag kollade på dem på hemsidan i flera veckor innan jag slutligen bestämde mig för att chansa och beställa dem.

Så fick jag vänta i två veckor innan de kom och jag fick prova dem. Storleken var helt rätt, de satt bra upptill och runt, men benen var gjorda som om man haft dubbelt så grova ben som jag. Nu är väl inte jag den som har särskilt grova ben, men jag kan inte föreställa mig en människa med de proportionerna mellan midjemåttet och bengrovheten. Så nu velar jag mellan alternativen att skicka tillbaka hela paketet till St Louis och betala ytterligare en tullavgift på en tredjedel av hela köpesumman eller om jag ska försöka komma på ett sätt att sy in dem, vilket jag inte ens vet om det är möjligt att göra med ett shortsben. Är det möjligt?

Kommentarer
Postat av: Alex

allt är möjligt! OM DU BARA HÖRDE AV DIG NÅN GÅNG JAG DÖR JU HÄR BORTA!!!!!!!!!!!!!! DÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-23 @ 14:01:53
Postat av: alex

Ni tror ni är så jävla bra där borta på Eniro. Det är ni inte. Bara så du vet!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-23 @ 14:03:39
Postat av: Gustav

Det är givetvis möjligt att sy in dom, enkelt är det också.

2008-04-26 @ 21:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0