När fåglarna tystnar

Igår tror jag fåglarna gjorde revolt mot världen. När jag gick ut till bilen igår kväll satt en liten sädersärla och hoppade runt på huvarna och taken på bilarna, satt på sidospeglarna och gjorde utfall mot sidorutorna för att försöka flyga in i bilen (ca. 10ggr) men tyvärr, eller som tur var, var rutorna uppvevade.

Senare när jag åkte på en skogsväg låg tre änder mitt i gatan och vägrade flytta på sig. När jag använde signalhorn på dem, reste de sig och gick sakta av vägen ner i diket. Det var då tur att inte Frida var med på bilfärden, då hade hon nog aldrig vågat sig ut på ett duvtorg igen.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Duvtorg är läskiga!

2008-04-29 @ 10:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0