080808 08:00

Ställde jag klockan på igår kväll. Eller 07.53 eftersom min mobilklocka går 7 minuter efter.. istället för före av någon mycket dum anledning. Just för tillfället går min datorklocka också 7 minuter efter sedan imorse när den hängde sig 4-5 ggr.

Klockan 08:49 satt jag på bussen till Skönsberg, eller det mitthem så fint kallar "Nedre Haga" och mötte upp Johan. Därifrån promenerade vi till Birsta och åt frukost på Ikea för 10kr. Mycket bra frukost, i priset ingick två brödbullar, smör, en ostskiva, en skinkskiva, två salamiskivor, gurkskivor och ett glas mjölk. Till det kunde man köpa prinskorv 2kr, Köttbullar 2kr, Äggröra 5kr och lite annan frukostmat. Gott var det också! Jobbade jag i Birsta skulle jag äta där varje morgon.

Tja, jag ville väl mest bara skryta om att jag gick till Birsta. Från stan... *hrrkm* Christian *hrrkm*.

Kommentarer
Postat av: cq

Hrmm,, Det kommer en tid då även jag kommer promenera! =P

2008-08-09 @ 11:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0