Drömtydning

Skola: Om du drömmer att du går i skolan, betyder det att du skäms för din okunnighet och har bestämt dig för att börja läsa på allvar. En gyllene chans kommer snart att uppenbara sig, och då gäller det att du har förbättrat dina kunskaper. Drömmer du att du har börjat i skolan igen och inte kan något på lektionerna, är det en förvarning om att en arbetsuppgift väntar som du inte förstår.

Stöld: Att drömma att man stjäl något är ett gott omen endast för den som är ute efter att bedra någon.

Vänner: Drömmer du om en vän kommer ditt bankkonto att växa.
(Jag måste bara tillägga vad det står mer om vänner: Drömmer du att vänner eller anhöriga är döda, väntar stor glädje.)

Tja.. jag vet inte vad jag ska dra för slutsatser av det här. Kanske kommer jag bli erbjuden ett jobb som jag är för dum för att klara, så jag bedrar istället någon och blir stenrik på kuppen. Det kan jag leva med.
Det jag lärt mig av den här boken är att om man genomgående drömmer positiva saker betyder det något negativt, och tvärt om. Väldigt glädjande.

Om det är någon som behöver drömtydning, im your man!
Den här boken har allt. Det står tom. vad det betyder om man drömmer om incest.
Såhär ser den ut för övrigt:



80-talet... vart tok du väken?

Kommentarer
Postat av: johan

ha! den boken känner jag igen! en sån har min plastmorsa. måste nog studera den lite närmare jag med :)

2008-08-15 @ 00:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0