Skalman

Kände att det var dags för en uppfräshning av bloggen eftersom den senaste var ganska aktuell i maj månad men inte har varit det sedan dess. Jag är ungefär lika effektiv som bamses sköldpaddsvän, med samma namn som några svenskars efternamn (fick jag lära mig idag på jobbet). Lite höstigt blev det, men så verkar ju vädret också ha blivit.

Jag är mest trött nu för tiden och jobbar de flesta timmarna i veckan, därav har jag svårt att hitta inspiration till något vettigt att skriva. Funderar på att söka konstnärsbidrag för att  få en inspirerande lya i Stockholms innerstad. Längre än så hag jag inte kommit.

Trött som sagt, därför är det inte konstigt om ni inte förstår det jag skriver. Ni behöver inte förstå, det är bara skit ändå.
Nu ringer minsann mat-och-sov-klockan med visaren på kudde! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0