Say my name, say my name

Jag kan förlänga listan lite över namn man får heta i telefonen på jobbet:

- Tjenare Tobbe
- Hej Benny


Jag heter alltså Johan. Det börjar bli värre och värre tror jag.

Läste för övrigt att det spekuleras i att Destinys Child ska återförenas. Någon av de två tjejerna som inte är Beyoncé hade i alla fall antytt det i en intervju med showbizspy.com. De hade visst inspirerats av Spice Girls återförening. Hur pass jämförbart det är vill jag dock inte spekulera i. Jag kan bara två av deras låtar tror jag. Det enda jag ser framför mig när jag tänker på dem är bouncin' bootys klädda i guld eller militärmönstrat.


Kommentarer
Postat av: Johan Ruda

Jag brukar bli kallad Yvonne på telefon, så du har det bra, du

2008-08-20 @ 14:01:35
Postat av: Pöttrik

Men Ruda, du får väl skylla dig själv när du talar med så kvinnlig röst. =P

Ta några tabletter testosteron, så ska du se att du blir bemött som en man. ;)

2008-08-20 @ 15:28:59
Postat av: Ing-Marie

Tur du inte blir kallad Jonny! Nathalie kan förklara. (Divebyskämt)

2008-08-21 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0