Hårboll

Imorse blev jag halvt förgiftad på bussen igen av en hårspraysbomb som satt framför mig. Det var nog mer spray än hår, för flickan såg ut som man gjorde på Halloween när jag var yngre. Men det är visst något slags mode i den åldern nu vad jag har förstått. Allt hår är utdraget till tredubbel volym, ungefär som på åttiotalet, fast med platt lugg och utan lockar.

Jag och Johan gick till Birsta imorse igen och åt frukost på Ikea. Väldigt nyttigt och duktigt. Det har hänt en gång innan, i Augusti och vi reflekterade lite idag över hur ofta det egentligen är och kom fram till att, om vi ska hålla samma intensitet ska gå nästa gång i mars. Augusti känns rätt nyss.. mars känns väldigt futuristiskt. Vi insåg också att om någon blev gravid sist vi gick, är det nästan dags att föda när vi ska gå nästa gång. Ja, det är ungefär så ofta jag gör något träningsinriktat. Känns bra.

Kommentarer
Postat av: jasmina

Fy fan vad du är taskig :P

2008-12-12 @ 11:16:32
URL: http://skitirubriken.blogg.se/
Postat av: cq

Nästan så man blir insprirerad =P

2008-12-12 @ 22:29:58
Postat av: Jazz

Fan vad länge du varit förgiftad.

2008-12-24 @ 23:06:23
URL: http://skitirubriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0