Idol 2008


Det är rubriker och ingresser som de här som gör att jag inte läser Aftonbladet. Nu blev jag tvungen för expressen.se hade stora problem att fungera.

Kul för Kevin att vinna för övrigt, han har ju faktiskt varit bäst hela hösten. Själv kunde jag inte bestämma mig ens i sista stund för vem jag hejade på, men jag tyckte i alla fall att Alice version av vinnarlåten stod sig bättre än Kevins. Dock tror jag att Kevin är den enda som kanske kan lyckas bryta trenden bland Idolvinnare att mer eller mindre försvinna efter sitt skivsläpp.

Jag hoppas höra många fler av årets deltagare framöver, för jag tycker det har varit många bra med i år i jämförelse med tidigare år. Anna framför allt, gärna Alice också om hon håller sig till en rockig stil. Juryn hoppas jag på till nästa år också för de är himla roliga och trevliga att titta på. Jag vet att jag, när uttagningarna började, uttalade ett aktivt val att inte följa Idol, men de två nyss nämnda företeelserna gjorde årets tävling väldigt rolig. Så är det med det. Grattis Kevin, och Alice till andraplatsen. Du har säkert ett skivkontrakt redan, du också. Nu låter jag bitter, men se det är jag inte alls det! Jag måste nog slänga till med en smiley för att bevisa det =) Se nu blev det mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Ruda

=)

2008-12-13 @ 00:43:27
Postat av: Fredrik

"För de är så trevliga att titta på".



HAHAHAHAHAHA



Bra rolig du, Wikner!

2008-12-13 @ 01:10:20
URL: http://fredrikbojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0