Traderasjukan

Hej jag heter Johan, jag är en internet-shopaholic. Jag sade till Nathalie igår på jobbet att jag ville julklappsshoppa, då kom hon med den fantastiska idén att jag kunde ju kolla runt på internet. Det var precis vad jag gjorde och hamnade till slut på Tradera som vanligt, och som vanligt råkade jag bjuda på tre auktioner.

Smått onykter som man känner sig så där inpå småtimmarna, hur stor frånvaron av alkohol än må vara så mindes jag inte alls mitt återfall i Traderasjukan. Det var inte förrän imorse när jag kollade min mail och hade fått tre "Du har vunnit en auktion på Tradera!"-mail som jag kom ihåg det. Som tur är var det inga stora summor det handlade om.

Undrar om det finns någon tolvstegsmetod?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0