*Circus Deluxe*


Idag är det den 2 december och officiell release av Circus. Jag har hunnit lyssna igenom låtarna ett antal gånger sedan de läckte härom veckan och tänkte, på kvinnans födelsedag och allt, betygsätta låtarna å det allra enklaste. Spännande att se om de håller sig lika bra i längden. En stilla undran slår mig när jag skrivit ner alla siffror; hur kommer det sig att det alltid är bonusspåren som finns med på de udda albumversionerna som är de bästa?


1. Womanizer 4/5
2. Circus 3/5
3. Out From Under 4/5
4. Kill The Lights 3/5
5. Shattered Glass 4/5
6. If You Seek Amy 4/5
7. Unusual You 5/5
8. Blur 2/5
9. Mmm Papi 4/5
10. Mannequin 5/5
11. Lace & Leather 3/5
12. My Baby 2/5
13. Radar 3/5

Bonusspår Deluxe Version
14. Rock Me In 3/5
15. Phonography 5/5

Bonusspår på amerikansk och japansk version
16. Amnesia 5/5
17. Trouble 3/5
18. Quicksand 5/5

 

P.S Jag måste bara passa på att prisa cdon.com. 36h efter beställning har jag leverensen hemma på matbordet. Fantastiskt. D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0