Melodifestival

Idag börjar det alltså. Sveriges största tv-händelse. Ni som känner mig väldigt väl vet att jag inte lyssnar på något i förväg och därför inte kan tippa eller ge små spoilers. Jag citerar Densan; "Den heliga stunden börjar kl. 20.00". Det jag har gjort är att pynta min blogg med lite extra glamour, lördagarna till ära samt funderat över några lösrykta tankar som flugit in i skallen;

1. I år kan ett rekord slås.
2. I år har ett rekord (tyvärr) slagits.
3. Ikväll spelar det troligen ingen roll hur det går.
4. ...och hur var det nu? De där tre, som varit med förut.. kaxiga små skitar.. tror en brukar ha shorts. De är med igen va? Eller?

Det återstår att se om jag i efterhand orkar vara lika flitig som ifjol och redogöra för alla de sex delarna. Annars får ni boende i Västernorrland slå på radion på måndagar vid kl. 12.

Kommentarer
Postat av: Tomas Lidén

lösryckta.. *petig*

2008-02-11 @ 17:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0