Personlighetsstörning

Jag får alltid köpryck på kvällarna. Särskilt när jag inte varit hemma, kommer hem och ser att datorn är på. Om jag upptäcker någonting på cdon, tradera, blocket eller annan internetbutik verkar alla hämningar ha släppt vid en sen timme och jag köper utan att tänka vidare på det.

Igår kom jag hem, datorn var på och jag hade fått mail i vilket det stod att jag blivit överbjuden på en traderaauktion som nu redan var slut. Trots att varan jag lagt bud på inte var något jag egentligen hade ett behov av utan var ett resultat av föregående kvälls köpryck, blev jag förbannad att jag förlorat den och bjöd i hetsen på fem nya auktioner och aktiverade sms-bevakning på samtliga. Så snart kommer jag nog bombarderas med Traderasms eftersom samtliga auktioner redan var budlagda av en och samma person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0