Starkare än ogillar skarpt

Eftersom jag inte författat något inlägg på 3 dagar och inte skrivit något vettigt på ännu fler dagar, tänkte jag nu innan jag går och lägger mig lista saker som jag hatar. Det är ett starkt ord, men det är det enda jag orkar pressa ur skallen just nu medan ansträngningen att hålla ögonen öppna får vila lite.

Jag hatar:
- Folk (med körkort) som inte kan köra bil
- Korkade människor
- Alexander Bard
- Comic Sans
- Stockholmska
- Kyla utomhus

Mer orkar jag inte och nu varnar min telefon för lågt batteri varannan minut, så det är bäst vi går och lägger oss.

Kommentarer
Postat av: frida

Jag håller med om stockholmskan! Igår när jag var på hem från skolan var jag så arg hela vägen på två stockholmare i min klass. Det är inte bara dialekten utan de besitter ett sånt vidrigt beteende också!

2008-02-13 @ 10:24:36
URL: http://frohl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0