Cup of tea?

Det är fascinerande hur snabbt en flaska Ramlösa kan förvandlas till permafrost i frysen.

Jag satte mig här för att skriva av mig lite och bli trött så jag kan somna när jag lägger mig. Har hört att det ska vara nyttigt och hjälpa, men nu blev jag trött av att bara sitta. Kanske är det så praktiskt. Jag har funderat om jag kanske ska lägga in någon låt på mobilen som väckningssignal istället för melodin jag har för tillfället.. om någon jazzig bit kanske kan mildra det kaotiska uppvaknandet på mornarna. Något förslag?

Nu; sängen.

Kommentarer
Postat av: Danne

Hehe lite fågelkvitter kanske underlättar din uppstigning?

2008-03-24 @ 10:47:26
Postat av: Anonym

Antingen en soft låt som When you say nothing at all eller en klatchig låt som du blir glad av och vilken låt de är vet du nog själv! =)

2008-03-24 @ 22:09:18
URL: http://solrozen.bilddagboken.se
Postat av: Alex King Of Jazz

Erykah Badu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-03-25 @ 11:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0