Tryck på knappen

Jag sitter på jobbet på min favoritplats och kan inte känna mina ben längre. Jag har suttit i samma ställning länge och benen har som försvunnit. Nåväl.

Som om det vore mer intressant kom jag just på att jag drömde om jobbet i natt. Jag skulle precis sluta jobba och lägga ifrån mig mitt headset när det plötsligt kom in nya kunder trots att jag blockerat mig. (Nu har jag suttit och funderat en stund men jag orkar inte komma på normala förklaringar så jag skriver enirospråk) B fungerade inte, jag tryckte av och på, av och på. Då upptäckte jag att S inte heller fungerade så jag var tvungen att sitta helt tyst och låtsas som jag inte var där ända tills jag fick panik och Page Up:ade alla som kom in. Sen var drömmen slut.

Hur som helst.. nu börjar jag så nu måste jag trycka på knappen.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Såna drömmar brukade jag också drömma när jag jobbade där. Fruktansvärt.

2008-05-01 @ 12:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0