Låt den rätte komma in

Hej. Jag brukar inte vara så duktig att blogga på helger, men nu tänkte jag att jag måste skriva ett inlägg så ni vet vad som hänt mig om jag inte kommer tillbaka. Jag ska snart ner till Filmstaden och se den där nya svenska skräckisen Låt den rätte komma in. Risken finns alltså att jag blir biten, kidnappad, ihjälhuggen eller vad som nu händer i filmen för ni vet att när man väl sett de där vampyrerna så finns de överallt. Och då hittar de mig.

Klarar jag mig ifrån det skiter jag kanske ner mig istället och bestämmer mig för att sitta kvar i stolen tills jag sjunkit genom jorden eller självdött och ruttnat bort. Annars hörs vi på måndag. Ha en kul kväll ni med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0