Slept like a rock

I natt somnade jag och vaknade efter en minut. Så kändes det när klockan ringde imorse. Jag drömde en hel harang av konstiga handlingar som slutade i att alla människor runt mig försvann innan jag började vakna och inse att alarmet ringde. Jag brukar alltid vakna flera gånger på nätterna och vända på mig fram och tillbaka men i natt minns jag inte att jag ens vaknat till en enda gång, jag låg till och med kvar likadant som när jag somnade igår. Måste ha hetssovit stenhårt för att ta igen de senaste nätternas bortfall. När jag slutar klockan 14 ska jag i alla fall hem och lägga mig en stund. Innan min mormor ska bjuda på stekt strömming till middag.


Kommentarer
Postat av: Poffis

Hetssovit, haha :D Du är för rolig :)

2008-10-08 @ 21:10:47
URL: http://ztefan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0