Char lotte

Förlåt Fidde, men..
Ibland lyckas hon helt förjäkligt alltså. Perrelli. Nästan värre än Linda Rosing gör i sin blogg.

http://charlotteperrelli.blogg.se/2008/october/idol.html
"På fredag sitter jag som gäst jury medlem i IDOL." Gäst jury medlem? Måtte hon ha varit i en väldig hurry för det där kan jag inte tänka mig låter rätt i någons öron. Utom kanske någon med skrivsvårigheter. Sen undrar jag också varför hon har målat ögonbrynen grå? Ni som känner Ellen, tänker ni också på henne när ni ser bilden på bloggen?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag känner mig lite manad att besvara reaktionen. :P



Ja, i bland är hon jävlar ute och cyklar, speciellt i de senaste inläggen. Hon missar bokstäver här och var och särskrivningarna ska inte tala om. Måtte vi kunna förlåta henne för att hon heter Charlotte!



För övrigt har jag inga kommentarer om Rosings blogg, som jag inte för något i världen kan förstå varför du läser än mindre har henne som vän på aktuella community. Lågt Wikner!

2008-10-28 @ 23:07:39
URL: http://fredrikbojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0