Sedan kl.18 har jag suttit och sjungit:

bam bam bi dam bam bam bi dam bam... bam bam bi dam bam bam bi dam bam...

Nu har jag i och för sig inget ljud här på jobbet, så jag vet inte om det är rätt låt till videon eller inte. Men ni märker väl om hon sjunger textraden här ovan. Svår att ta miste på i låten.

Apropå rätt ljud till videor på youtube. Vem tycker det är roligt att lägga till massa vrål och skrik, eller speeda upp ljud till "hampsterdance"-versioner av låtar och videor? Låter förjävligt och är inte det minsta humoristiskt tycker jag. Prova sök på Family Guy och se hur många av alla träffar som faktist har det rätta ljudet till. Förjävla irriterande är vad det är. Och därmed basta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0