Ur vägen

För övrigt så hade jag glömt hela min plånbok hemma så jag blev tvungen att skynda mig hem för att hämta pengar till frisören innan jag skulle dit. Bara för att jag för en gångs skull har riktigt jävla bråttom så hamnar jag hela vägen bakom en människa som kör med någon stor sågmaskin på skaft stickandes ut genom backluckan (varpå han kör väldigt sakta), vägen som varit avskalad av asfalt de senaste tre månaderna ska asfalteras JUST idag så det är köer från båda håll. Och i en rondell har en 100årig tant kört på ett 90årigt par så de har lämnat bilarna MITT I rondellen medan polisen står där och fotar de krossade lyktorna och tanterna står och gapar och försöker komma ihåg vad som hänt.

12 minuter sen blev jag, men jag hann ändå få en hårbottenmassage av min frisör så huvudvärken näästan släppte.

Kommentarer
Postat av: Poffis

Så du glömde inte halva plånboken då? :O

2008-09-23 @ 22:23:48
URL: http://ztefan.blogspot.com
Postat av: Fredrik

HAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHHA! Det tänkte jag inte ens på förrän jag läste Petters kommentar. :P Hysteriskt roligt.

2008-09-24 @ 01:51:08
URL: http://fredrikbojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0