Jobbmorgon mot sovmorgon

För en stund sedan upptäckte jag att jag börjat jobba 15min tidigare än jag skulle imorse. På mitt jobb är det inget man får något för. Det innebär inte att jag har stämplat in för tidigt eller att jag får lite mer gjort på en dag. Det innebär helt sonika att jag satte mig och svarade på en massa extra samtal. Som om 300 på en dag inte vore nog.

Dock vägs det upp en aning av upptäckten att jag är ledig imorgon! Det var jag inte alls beredd på när jag såg mitt schema. Är det lika fint väder då som det varit i helgen, ska jag nog dra mig ut till stugan och se hur långt våren kommit där. Eller så sover jag bort hela dagen, det vore skönt. Så ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0