Svenskhet på jobbet

- Ett nummer till Granens läkargrupp, och du får gärna läsa upp det för jag hittade ett nummer på eniro.se och det stämmer inte.
-Okej det nummer jag har är xxxxxx
-Ja, det är ingen abonnent på det, jag har försökt i två dagar
-Okej, det är det nummer de själva satt ut i sin annons på gula sidorna.
-Har du något på doktor Anders Andersson då? För jag har fått ett brev från dem med det telefonnumret men det är ingen som svarar.
- Ja det står samma nummer på honom som på läkargruppen, men jag har en mobil i hans namn där under också...
- Mmmjahaeeh..
- Det står på Doktor Anders Andersson AB, så det är ju en arbetstelefon till honom som läkare på läkargruppen...
- Mjaaa nej ne never mind.. vi struntar i det hejdå.

Kommentarer
Postat av: Tom

Bäst att ta det säkra före det (o)säkra.

2009-04-17 @ 19:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0