Det här stycket får mig att tänka på jobb

INVASION!
Jonas Hassen Khemiri
Scen 5, Äppelplockaren

"Många drömmar, jag sjuk... INTE frisk... INTE bra huvud... KRIG i huvud ja? KRIG. Många tankar inte bra... Många drömmar inte bra många sova inte alls... Förstår? Inte? Huvud min inte bra... Inte glad, inte lugn, inte många sova, många vaken, många vänta ... Vem är? Inte känner. Vem Abulkasem? Han förföljer... Han ringar igen och igen och igen... Nu varje dag han ringar... säger "Jag är Abulkasem". "Här är Abulkasem". Vem är?..."

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha är det vad jag tänker på så är det internt Eniro-skämt? :D

2009-08-24 @ 22:36:30
URL: http://elinstrandlund.blogspot.com
Postat av: Johan

Ja, det är det :P

2009-08-25 @ 08:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0